Mourmansk 150      „Mourmansk 150“ – power electronics komanda iš Prancūzijos, savo idėjas reiškianti bekompromisiais vaizdais ir garsais. Projektas, laikui bėgant, vystėsi vis keisdamas formas ir muzikinius stilius, o galiausiai, po 8-erių egzistavimo metų, skleidžia savo idėjas su agresyviu nuoširdumu. Esu labai laimingas ir dėkoju Christophui ir Minzo iš „Mourmansk 150“, kurie paaukojo savo laiko idant atsakytų į TeRRoR klausimus.

 

Pirmiausia keletas žodžių apie „Mourmansk 150“. Kokios nors istorijos, kuriomis norėtum pasidalinti, biografijos gairės. Įžanginis žodis. Kaip projektas prasidėjo, kodėl ir t.t.?

 

„Mourmansk 150“ yra be pradžios ir pabaigos. „Diskografija“ discogs.com yra tvarkoma mūsų draugo Emmanuelio iš „Nordwaves“.

 

Apie grupės pavadinimą. Ar jis turi ką nors bendro su Murmansko miestu Rusijoje?

 

Pavadinimas „Mourmansk“ buvo pasirinktas būtent dėl šio sąryšio su Rusijos miestu. Murmanskas buvo sovietinių povandeninių laivų centras. Tiesą sakant, tai didžiausias pasaulyje atominis savartynas... Katastrofos galimybė Murmanske nežmoniška.

 

Jūsų puslapyje parašyta, kad „Mourmansk150“ neturi stabilios sudėties. Kaip visi pasikeitimai paveikė grupės skambesį? Ar kas nors dabartiniame „Mourmansk150“ yra, kas dalyvavo jį sukuriant?

 

Sudėtis evoliucionavo... kaip DNR seka gali evoliucionuoti kartu su filogenetiniais medžiais... Dabar „Mourmansk150“ yra Christophas B., Julienas D. ir Minzo S. Trejybė! Po Julieno D. prisijungimo „Mourmansk150“ garsas pasidarė ritmiškesnis. Minzo S. parašė didžiąją dalį žodžių. „Catharsism of a trigger“ buvo sukurtas mano ir Julieno, o „Triumphant over your remains“ buvo pirmasis mūsų, kaip realios grupės, įrašas. Grojom gyvai, be publikos, maždaug apie valandą studijoje. „Triumphant over your remains“ yra tarsi užbaigta „Catharsism of a trigger“ versija. Mes taip pat visuomet suinteresuoti pakviesti ginklo brolius sukurti jungtinius gabalus, kaip kad darėm su Ripit, Lith ir t.t.

 

Kadangi „Mourmansk150“ yra daugiau, nei vien tik „garsai“, keletas VJ taipogi prisidėjo prie „La guerre, l’anarchie et le chaos“ išleidimo. Šiai dienai Tzii („Video-Atak“ narys) padarė „Des Chiens“ klipą, o Regio Manicomio („Septic Mesh“) išleido „L’heure du bombardier” video. Nauji kariai! Tai totalinis karas!

 

Taip pad džiaugiamės limituotu „La guerre, l’anarchie et le chaos” leidimu su marškinėliais ir kareivišku įdėklu kompaktui. Tarp mūsų su Aldo („Nil by Mouth“) jautėsi tobulas sinergizmas.

 

Esate trise grupėje. Ar taip ne sunkiau, nei būnant vienam, tarkim? Ar atvirkščiai – kiekvienas prideda savo spalvą paveikslui? Ar tai tiesiog vieno žmogaus valdžia, o kiti vykdo kas pasakyta?

 

Taip lengviau, nes mes viena „siela“. Trigubai daugiau gelmės, trigubai daugiau ekstremizmo!!!

 

Kas yra tie vaikai jūsų naujausiojo albumo „La guerre, l'anarchie et le chaos” promo klipe? Kodėl buvo pasirinktas vaiko vaizdinys šioje temoje?

 

Mūsų kariai! Mūsų kariai turi būti mokomi kaip galima jaunesniame amžiuje! Kad priimtum ryžtingus veiksmus, neturi būti suaugęs. Pasipriešinimas jau atgyvenęs, nes greta keleto tų, kurie turi stiprybės priešintis, egzistuoja milijonai, kurie nesugeba atitrūkti nuo „indoktrinacijos“, taip paversdami visą strategiją niekais!

 

Šis paskutinis albumas pateikiamas su rimtu anarchistiniu prieskoniu. Moralinis anarchistas Leo Ferre, spėju, anarchistinis tekstas iš Antonin Artaud ir t.t. Kokia žinia slepiasi už to? Ar tai tobula „sistema“ – atnešti anarchiją į vakarietišką visuomenę, ar tai demokratinė-ochlokratinė anarchija Vakarų pasaulyje, kurią matote ir konstatuojate faktus. Ar kokios kitos mintys?

 

Ne, mes ne anarchistai! Ką reiškia terminas „anarchija“? Mes tiesiog nepakenčiame jokios valdžios ir viskas! Mes pamynėme sistemą prieš daug laiko!!! Juokdariai, nuniokoti humoro! Kai įrašinėjome „Soleil Orange“, turėjau Maurice’o G. Danteco knygas. Julienas grojo sintezatoriais, o aš skaičiau frazes... ir tai tikrai nereiškia, kad mes katalikai!!

 

Kokie instrumentai ir garso šaltiniai buvo naudojami paskutiniame albume? Kai kuriose nuotraukose iš gyvų pasirodymų matau, kad naudojate ir laptopą. Kaip tau atrodo tas vis dažnesnis kompiuterio panaudojimas noise/power electronics? Ar tai gerai, ar tai „dvasingumo praradimas"?

 

Pagrindinis garso šaltinis, girdimas paskutiniame mūsų albume „La guerre, l'anarchie et le chaos” yra analoginio sintezatoriaus „MFB-II“. Taip pat naudojome „Korg electribe“, „Dr-660“, „Alesis micron“, „Boss MT-2“, „ODB-3“, „Korg AXG1500“, taip pat namie pagamintų aparatų: sintezatorius, triukšmo mašiną, efektus ir overdrive'ą... Darykitės patys!
Ant scenos naudojame laptopą kaip „didelį“ semplerį su cubase ir wavelab... semplams (žinoma!) ir kilpoms. Laptopai pigesni negu sempleriai, lol. Be to, Julienui ganėtinai sudėtinga valdyti visus analoginius instrumentus, kai man reikia tvarkytis su „vokaline“ dalimi. Šiaip ar taip, niekada neklausyk du kartus to pačio kūrinio!
Artimoje ateityje mėginsime panaudoti minimalią konfigūraciją ir išvengi kompiuterio. Bunkeryje Julienas užspęstas už mašinų sienos, tačiau ganėtinai sudėtinga tai nusigabenti ant scenos.

 

Naujame albume yra daina, kuri skamba tarsi pasisveikinimas su Mikko Aspa – „Fuk Miko Aspa". Ar tam yra kažkokia rimta priežastis, ar tai yra tiesiog pokštas?

 

„Klosa3“ (= paskutinis gabalas „Triumphant over your remains“) mes brutaliai atakavome „Cold Meat Industry“... Bet panašu, kad niekas to nepastebėjo! Arf! Išskyrus Karmaniko šeimą... Motherfuckeriai!

 

CMI yra prekinis ženklas kaip Levi's, Pepsi, Sony, 20th Century Fox ir t.t. Kai įgauni tai, nežiūrint, ar dėl gerų poelgių/meistriškumo, ar sunkaus darbo, produkcija/kokybė tampa nereikšminga!

 

Tie žmonės gali išleisti bet ką, ir jiems bus paplota, ir masiškai suvartota nepaisant nieko! NoiZas turi būti nepriklausomas žanras, bet jis neegzistuoja nepriklausomame mąstyme! Žmonės yra idiotai ir pirks viską, kas jiems pasakyta prekinių ženklų ir didžiųjų leidyklų!!!
Šie leiblai taip pat vadovauja scenai. Jie pašalina ir panaikina grėsmes, manipuliuodami šūdina sistema, kuriai vadovauja/kontroliuoja! Tai iš dalies ir yra, dėl ko taip nekenčiu Miko Aspa ir „Freak Animal“. Nes jis mato mumyse didelę grėsmę ir mėgino suniekinti/sumenkinti mūsų dominiją! Tai vienas niekingiausių ir apverktiniausių dalykų, į kuriuos galima nugrimzti, tačiau tai egzistuoja visur!
90% žmonių reikia nurodyti, ką pirkti, ir į tuos procentus taip pat įeina ir Noise scena! Taip šie žmonės veikia ir taip jie tampa sėkmingais pardavėjais! Daryk viską kaip verslą, o ne kaip pašaukimą, ir tau labai pasiseks! Pastatyk pirmoje vietoje savo muziką ir meną, ir taip nutiks žymiai žymiai ŽYMIAI rečiau! „Freak Animals“ yra siaubingi! Beveik visos jų grupės yra šūdas, aš buvau apstulbęs! Atrodo, kad jis renkasi blogiausias grupes!

 

Power electronics scenoje yra atlikėjų su rimtomis ultrapolitinėmis pažiūromis. Pavyzdžiui, prožydiškas „Barzel“, ultradešinieji „Brethren“, „Deathkey“ ir t.t. Kokios tavo mintys apie juos?

Nei vienas mūsų jų nežino, tad negaliu komentuoti individualiai. Gyvenimas ir sociologija niekada nėra linijiniai, kaip kad dešinieji ir kairieji. Nekenčiu protinių invalidų, kurie pasiduoda tokioms primityvioms ir ribotoms monologijoms. Žydai turi už daug ką atsakyti, tačiau yra ir už ką juos gerbti. Daug kas piktinasi ir priekaištauja jiems paprasčiausiai dėl jų sėkmės ir skirtingo rasinio solidarumo. Man malonu, kad egzistuoja „Barzel“, net jei tai skirta tiesiog trumparegių bukapročių erzinimui, šnabždant neapykantos žodžius ir pasišlykštėjimą iš saugios noizo kišenės.

 

Ar įmanoma tokia sistema/tvarka/bet kas, kad „Mourmansk150“ nebeturėtų dėl ko kovoti ir ką pareikšti?

 

Žinoma! Tokia mūsų kampanija – pakeisti šį arealą visiškai ir negrąžinamai.

 

Progresas prieš regresą bendroj egzistencijoj. Kas geriau, tavo nuomone, ir kodėl?

 

Nevisiškai supratau klausimą. Progresas – tai vienintelė kryptis, nebent esi klinikinis psichas. Tačiau galima nustatyti neteisingą kryptį, įvyksta regresas/pabėgimas/apmąstymas, tačiau turi būti rastas atsidavimas naujam bei geresniam eskalacijos keliui. Vyraujantis tarptautinis „išsivystymo“ principas ir praktika yra užslėptas maras, todėl privalo būti atmestas ir pakeistas. Nauda niekuomet neturi pakeisti gabumų, tačiau būtent taip šiuolaikinis pasaulis veikia/pūliuoja.

 

Ar yra vilties Vakarų civilizacijai? Ar vienintelis atsakymas tėra visiškas sunaikinimas?

 

Yra daug vilties. Taip, „visiškas sunaikinimas“, tačiau dabartinės įsitikinimų, įsigalėjusios tvarkos ir visiško principų vakuumo paradigmos veda į priekį ir apibrėžia „Vakarų“ visuomenę (o taip pat ir didelę dalį žmogaus natūros). Tai daugiau moralinis, ideologinis ir net dvasinis karas, nes šis požiūris/padėtis diktuoja ir įgyvendina fizinę realybę. Visi įprasti neišprusimo ir gobšumo rezultatai yra pagrindinė žala, tačiau esminės nesėkmės/nusikaltimai yra ištvirkimas – visur giliai įsiskverbusi tolerancija ir normalizacija, tragiškas atsakomybės suniokojimas ir chroniška dievinimo sąlyga.

 

Paskutiniai žodžiai, mintys, pasveikinimai, keiksmai ar bet kas.

 

Gali paskirti gyvenima, kad nužudytum Baracką Husseiną Obamą arba gali sukurti power electronics grupę, ir tiesiog kalbėti apie tai! Muzika yra bailių išeitis!

 

JOKIŲ SUPISTŲ KOMPROMISŲ!!! VISI MIRŠTAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

 
kontaktai: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 
 
P.S. TeRRoR yra zinas, orientuotas daugiausia į antikultūrą ir antimuziką, priešingai nei kultūra ir muzika yra suprantami modernios, liberalios ir visaip kaip puikios mūsų visuomenės. Pagrindiniai TeRRoR interesai - power electronics ir noizas iš PE arba (subjektyviu supratimu) meno pusės, tačiau čia taip pat yra vietos ir kitoms (anti)muzikos rūšims, jei manau tai esant tinkama (be visų "for fun" dalykų ir t.t.) Čia nėra jokios informacijos apie tiesioginį/tikrąjį terorizmą. Vienintelis dalykas tikras čia - kultūrinis ir garso teroras.
 
                  MOURMANSK 150. La guerre, l'anarchie et le chaos
                  {youtube}xnM7BWZCBxg{/youtube}
 
                  MOURMANSK 150. L'heure du Bombardier
                  {youtube}vln7-BlV-4w{/youtube}
 
                  MOURMANSK 150. Des Chiens
                  {youtube}Kg0qdwWAkmU{/youtube}