Pasirodė naujas internetinis libertarinių komunistų žurnalas „Insurgent Notes”
švietimas

insurgent notes        Anglų kalba pradėtas leisti internetinis komunistų teorijos ir praktikos žurnalas „Insurgent Notes“. Žurnalo redakcinė kolegija, pristatydama leidinį, rašo: „Mes ketiname sekti ir, jei įmanoma, dalyvauti šiandien vykstančiose socialinėse kovose, nesvarbu, didelės ar mažos jos būtų (tiesioginis kovos pavyzdys šiandien yra Graikija), kurdami strategiją ir taktiką bei bandydami suprasti šių dienų realijas ir galimybes...“

 

„Insurgent Notes“ redakcija taip pat pateikia dešimtį bendradarbiavimą apibrėžiančių punktų ir vadina juos „minimalia sutarimo programa“. Šioje programoje pasisakoma už socialinę revoliuciją, panaikinsiančią samdomą darbą, bei pritariama, nors ir kritiškai vertinama, istorinėms tiesioginio demokratinio tvarkymosi patirtims gamyboje ir visuomenėje per dirbančiųjų tarybas.

 

Redakcija skeptiškai vertina revoliucinį avangardizmą, atmeta bet kokios rūšies nacionalizmą ir atsiriboja nuo „socialistinių“, „komunistinių“ ir „darbo“ partijų, kurios siekia ne ko kito, o vienos ar kitos formos kapitalizmo, taip pat atmeta trockistų ir maoistų grupes, kurios laiko šias partijas „reformistinėmis dirbančiųjų partijomis“, ir kritikuoja likusias „realiai egzistuojančias socialistines valstybes“ (Kubą, Vietnamą, Kiniją etc.) bei jų stalinistines pirmtakes (priklausiusias išnykusiam sovietiniam blokui). Visos šios kryptys ir judėjimai negali pasitarnauti kaip modelis visuomenei, kurią norima kurti.

 

Visą redakcijos pareiškimą skaitykite čia: http://insurgentnotes.com

Žurnalas „Insurgent Notes“ internete: http://insurgentnotes.com/

 

anarchija.lt informacija

2010 06 22

 

 

Komentarai  

 
0 # na ir puikukkk Y-m-d H:i
daugiau tokių komunistų! libertarai - juk beveik anarchistai... tik kokį nors dizainą bent galėjo pasidaryti... dabar puslapis atrodo kaip wordas...
 
 
0 # insurgent notesjcdenton Y-m-d H:i
pirmas į akis kritęs dalykas jų tinklapyje - visur kišamos marxo citatos, tarsi be seniai mirusio pranašo „palaiminimo“ jokia teorija negali būti teisinga (tiksliau - naudinga). lyg ir libertarai-komu nistai, bet nuo stabų pabėgt vis tiek sunkiai sekasi.

kita vertus, gal ir skubotas šis mano verdiktas. laikas parodys.
 
 
0 # BULLfrao Y-m-d H:i
shit!
 
 
0 # libertarinisbesimokantis Y-m-d H:i
ka reiskia libertarinis?
 
 
0 # ...+ Y-m-d H:i
Dar viena "pasaulinio proletariato partija" iš dešimties studentų.
 
 
0 # > pekAfrao Y-m-d H:i
todėl, kad niekam vis dar neaišku ką reiškia 'libertarinis', ypač kai komunizmo teorija remiasi į marksą (o dar ir į 'komunistų partijos manifestą'). ir šita teorija (ir praktika? kokia praktika?) neturi jokių šaknų JAV, dėl to laikau tai tik fetišu iš praeities. mano galva žmonės, vadinantys save komunistais (žinoma, kalbu apie tuos, kurie ne tik atsiriboja, bet ir iš tiesų neturi nieko bendro su Komunizmu iš didžiosios K) pirmiausia turėtų gvildenti patį komunizmo klausimą, o ne viską kas išplaukia iš jų 'komunistinės' pozicijos. tai ilgą laiką darė kai kurie prancūzijos komunistai, pvz. gilles dauve, nors ir iš jo liko tik atskira tapatybė. kai komunizmas tampa tapatybe, iš jo nelieka nieko daugiau nei mums pažįstamas Komunizmas iš didžiosios K, net jei jo subjektai nuolat kartoja, jog visos Komunistinės šalys niekada nebuvo komunistinės.
apie gilles dauve ir jo šaikos žurnaliūkštį daugiau čia:
http://troploin0.free.fr/ii/index.php/textes
 
 
0 # libertaraijcdenton Y-m-d H:i
libertarais pirmieji pasivadino anarchistai XVIII ar tai XIX a., kad išvengtų valstybės represijų. po to tas žodis buvo nusavintas dešiniųjų, nes, jų manymu, anarchizmas yra viso labo antipatija valstybės institucijai, bet ne kapitalizmui ir kitiems hierarchiniams šūdams.

man, iš tiesų, irgi nėra aišku, kas tas „libertarinis“ marksizmas ir kuo jis skiriasi nuo anarchizmo, jei abu yra _prieš_ politinę valdžią ir _už_ horizontalumą.

frao, ką turi omeny sakydamas, kad komunizmas tampa tapatybe?
 
 
0 # > jcdentonfrao Y-m-d H:i
Komunizmas ne tampa, o yra viena iš politinių tapatybių, pozicija, kurią gali pasirinkti politinio (ir postpolitinio) spektro ribose. toks Komunizmas visada yra Komunizmas iš didžiosios K.
bet kitiems komunizmas yra ne politinė tapatybė, o tam tikra praktika. toks komunizmas iš tiesų neturi nieko bendro su anuo beigi visu jo istoriniu nuoseklumu. beje, taip pat nederėtų manyti, jog toks komunizmas yra kažkoks naujas šių laikų išmislas. visais laikais šito žodžio reikšmė svyravo tai į vieną, tai į kitą pusę.
 
 
0 # >> +diogenas Y-m-d H:i
egzistuoja. darsyk dauve:
'Communism is not a set of measures to be put into practice after the seizure of power. It is a movement which already exists, not as a mode of production (there can be no communist island within capitalist society), but as a tendency which originates in real needs.'
ir dar:
The communist revolution is the continuation as well as the surpassing of present social movements. Discussions of communism usually start from an erroneous standpoint: they deal with the question of what people will do after the revolution. They never connect communism with what is going on at the moment when the discussion is going on. There is a complete rupture: first one makes the revolution, then communism. In fact communism is the continuation of real needs which are now already at work, but which cannot lead anywhere, which cannot be satisfied, because the present situation forbids it. Today there are numerous communist gestures and attitudes which express not only a refusal of the present world, but most of all an effort to build a new one. In so far as these do not succeed, one sees only their limits, only the tendency and not its possible continuation (the function of "extremist" groups is precisely to present these limits as the aims of the movement, and to strengthen them). In the refusal of assembly-line work, in the struggles of squatters, the communist perspective is present as an effort to create "something else," not on the basis of a mere rejection of the modern world (hippy), but through the use and transformation of what is produced and wasted. In such conflicts people spontaneously try to appropriate goods without obeying the logic of exchange; therefore they treat these goods as use values. Their relations to these things, and the relations they establish among themselves to perform such acts, are subversive. People even change themselves in such events The "something else" that these actions reach for is present in the actions only potentially, whatever those who organize them may think and want, and whatever the extremists who take part in them and theorize about them may do and say. Such movements will be forced to become conscious of their acts, to understand what they are doing, in order to do it better.

Those who already feel the need for communism, and discuss it, cannot interfere in these struggles to bring the communist gospel, to propose to these limited actions that they direct themselves towards "real" communist activity. What is needed is not slogans, but an explanation of the background and mechanism of these struggles. One must only show what they will be forced to do.
 
 
0 # dauve&martin tekstasdiogenas Y-m-d H:i
fundamentalus dauve tekstas:
A book by Francois Martin and Jean Barrot (AKA Gilles Dauve), quite influential since the 1970s in the English-speakin g world of radical theory. A restatement of communist revolution as self-organised class struggle - that abolishes markets, states and classes.
http://libcom.org/library/eclipse-re-emergence-communist-movement
 
 
0 # romantikas gilles dauve :)puspankis b. Y-m-d H:i
as irgi ji siek tiek skaitinejau. nesuprantu, kodel copinant ir pastinant anarchistinius pasazus reikia vartoti savoka (zodi) komunizmas :sad:
 
 
0 # va dar kas yra grazu:puspankis b. Y-m-d H:i
http://fr.wikipedia.org/wiki/Marxiens

papostinkit, kas randat angelskai. plyz.
 
 
0 # šūdas ir ne kitaipBerkman Y-m-d H:i
Atmeta nacionalizmą, tačiau neatmeta valstybės. Ar anarchistiniame tinklapyje galėtų būti propaguojamas autoritarų tinklapis? Man rodos ne. Kartais atrodo, kad šis tinklapis priklauso fašistinėms šiukšlėms, kurie bando sukompromituoti anarchizmą.
 
 
0 # >berkmanuidiogenas Y-m-d H:i
zmogau mielas, kuo cia detas stalinas?
kazkas jau pasiule susipazinti su neortodoksiniu marksistu pozicijomis, tad nesikartosiu...

'Be to terminas libertarinis automatiškai neindikuoja nusistatymo prieš valstybę, todėl anarchistų diskurse neturėtų būti naudojamas.' - ka tu sakai? cia kuriu anarchistu? galbut uzdrauskime ji, pvz., lotynu amerikos anarchistu tarpe, kur jis gana populiarus..?

'Aš sakau, kad žurnalo "Insurgent Notes" redakcijos pareiškime nėra aiškiai pasakyta, kad jie yra "against state". Yra tik toks teiginys:"a rejection of the few remaining “real existing socialist states” ", reiškia visi kiti valstybiniai modeliai tinkami ir galbūt siektini.' - taip taip. vadovaujantis tavo nuostabia logika, grupe, save vadinanti libertariniais komunistais, atmeta 'realiai egzistuojancias soc. valstybes', bet pasisako uz kapitalistinius valstybinius darinius... beje, tos 'soc. valstybes' yra 'state capitalist', bet cia jau atskira sneka.
aiskumo delei, del 'against the state' gali parasyti uzklausima redakcijai, tik, ziurek, neapsijuok.
man susidare toks ispudis, jog tamsta skaitote tik tokia lektura anr kurios virseliu butinai turi buti prikeverzota 'smash the state'... liudna, zmogau, liudna.

p.s. redakcija daro gera darba supazindindama su musuose beveik nezinoma kairiuju komunistu - antibolseviku ir antivalstybinin ku - tendencija.
 
 
0 # tiems...kas londone...info Y-m-d H:i
'What is libertarian socialism?'

To counterpose the distortions of the SWP's flagship event Marxism 2010, AF and SF are hosting 'What is libertarian socialism?' discussing - Anarchism, Libertarian Socialism and Workers Self Management/Cont rol. Sunday 4th July at 6.15 at the Lucas Arms, London.

"Anarchism is not about proving a party line or a dogma to be correct thus its not about whether Marx, Bakunin or some other long dead bearded individual was right 150 years ago, its about what works today and about what we want to create in the future. We can take economic ideas from Marx, federalist ideas from Bakunin and ideas of working class self organisation from the various stripes of syndicalism and early workers movements and we can update them with the radical ideas of the situationists and emerging movements across the globe. We don’t need to be tied down to a single set of ideas whatever year or revolution they originated in.

Anarchism is about thinking outside the box and demanding the impossible, its about advocating a revolution of everyday life. A world were the nature of work is fundamentally changed to the point where it becomes unrecognisable, a world without all the waste of capitalism, without credit cards, armaments industries, advertising, finance and without employers and unemployment. Yet we are not politicians advocating a perfect world, we are simply saying that we can have a better world when we learn that only we ourselves can sort out our own problems. "