Galerija MENINIAI RINKIMAI 2008 (papildyta po II turo)

1
                      


2
                      


  3
                      


4
                      


5
                      

6
                      

  7
                      


                                                                                       8
                      

  9
                      


10
                      


11
                      


12
                      


13
                      

14
                      


15
                      


16
                      


  17
                      


18
                      


19
                      

 
20
                     

 
21
                     

 
22
                     

 
23
                     
                                                                                    Bus daugiau...

                      
Komentarai (94)
PADEKA
1 Antradienis, 14 Spalis 2008 20:46
Lakis
Aciu uz visa pagalba prisidedant prie idejos populiarinimo ir galerijos kurimo. Vertinu. Respect.
biltioteniai
2 Antradienis, 14 Spalis 2008 21:22
jokubas
na ka galiu pasakyti puiki meno galerija bet labai kvailas zmoniu poziuris
???
3 Antradienis, 14 Spalis 2008 21:25
M.
įdomu kuo?
Respect uz sita
4 Antradienis, 14 Spalis 2008 21:29
Deividas
labai puiki ideja:}
.
5 Antradienis, 14 Spalis 2008 21:53
Raitelis
Visai nieko idėja..
w
6 Antradienis, 14 Spalis 2008 22:21
wwwwwwww
papaise papaise, po to klyks,kokia valdzia...kaip jau minejau, uzteks zaisti vaiku zaidimus SAVO smelio dezeje, siulykit idejas, KONSTRUKTYVIAS ALTERNATYVAS, argumentuotus teorinius/praktikinius siulymus ir svarstymus, ne tokius,kaip,pavz.; "komunoje gyventi geriau", ne tokius,kaip, tarkim "likviduoti policija" etc.Siulykite ,argumentuokite kaip ir ka reikia daryti, kokiu reformu reikia,kad gyventume geriau.Nesvaisciokite i lankas apie tai,ko nebus.Be abejo, anarchistine utopija,anarchistine radikalioji mintis,kaip oponentas dominuojanciai doktrinai atlieka savo darba - jis padeda keistis klestinciam kapitalizmui (kaip marksizmas vs kapitalizmas.vienas is visu imanomu marksizmo pliusu,mano galva).nerekit,kad suns balsas i dangu neina, o viskas,ka pasakote,ka teigiate,ka inicijuojate - savo pastangas - tai it klykavimas tyruose, prispaustas sunkaus valstybes bato-kerzo...

Jei jums rupi zmogus-o modernus anarchizmas pakankamai humaniskas-tai siulykit idejas, kurios keistu pasauli ir valstybe, ne kurpkit utopines savo naujojo pasaulio vizijas.o dabar griaunat visuomenes gerove.
to wwwwww
7 Antradienis, 14 Spalis 2008 23:35
to w
BUTENT SUTINKU!!!! Sitie 18 zmoniu, sugadine biuletenius pasmerke Lietuva prazuciai, ir dar sutinku, kad cia niekas nesistengia siulyt ideju, tikrai sitam puslapi pasigendu ideju, kaip gerint visuomenej gyvenima, kokie turetu but jos idealai ir siekiai, nu nors tu ka... ieskok nerasi.


(jei nesi absoliutus imbecilas, kuom as lb lb abejoju, tai suprasi, kad cia sarkazmas)
re:
8 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 00:14
madzero
tie kas smerkia šitų darbų autorius, vadovaujasi emocijom bet ne protu. rašo komentarą tik kad parodyti savo pikti. konformistai! =(
varge varge vaje vaje
9 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 01:12
konets sveta
nu ką, bratva anarkistai, net už chebrantą Paletskį nesugebėjot išbalsuoti? kertat savus iš pašaknų durniuodami? kiekvienas sugadintas biuletenis - į naudą krikdemam i zuokulai. ar jie jum dar neatsiuntė padėkos torto?
...
10 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 06:47
GiNce`
idomu daug dar pasipildys :D
to W ir panasiems
11 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 07:54
infolinas
Kokie pageidavimai...-Rodykite, teikite, sakykite..O politiniai uzurpatoriai vogs idejas ir parazituos,- na jau ne. Gadinusiu samoningai biuletenius daugiau, nei socialliberalu ir valstieciu partijas kartu sudejus.Tai solidi pozicija, protestuojantys du kartus (5 ir 5 proc)praeina i Seima, ko nepavyko pozicinems partijoms. Ir tai nera kazkoks tamsiu ir nelavintu zmoniu darbas. Jaucia problemas daugelis, bet taip elgtis reikalingas kompiuterinis rastingumas, tureti kamera, susiorganizuotizinoti isviesinima. Teks prisitaikyti ir prie nauju demokratijos formu:)
--
12 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 08:35
railgunner kid
Chuck Norris :))))))
biuleteniu menininke
13 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 09:39
Vilma-Fiokla
Sunkiausiai tai nufotkint buvo:), bet šie rinkimai, tai maloniausi:)Puikus nuotykis:)
>>wwwwwwwwwww
14 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 09:41
Vilma-Fiokla
Siulyciau isteigti Pilieciu taryba, kurioje galetu dalyvauti visi panoreje. Ji veiktu tiesiogines demokratijos budu ir atstovautu tuos, kurie gadino biuletenius ir nebalsavo.
Taryba turetu veikti prie Seimo, su stebejimo ir sprendimu teise.
liūdna
15 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 15:11
balsavau
mažvaikių gvardija.. geriau būtumėt už elektrinės darbo pratęsimą nubalsavę
LIUDNAI
16 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 15:38
LIUDNAI
Sunku suvokt iki kokio lygio zmogus turi nesuvokt situacijos, kad darytu tokius teiginius...

REFERENDUMAS NEIVYKO!!!!!!!!!!!!
nes nesusirinko 50,001% rinkeju

GADINUSIU ZMONIU BIULETENIAI UZSKAITOMI KAIP DALYVAVE RINKIMUOSE,

kad ir visi butu gadine butu balsave uz pratesima REFERENDUMAS VISTIEK BUTU NEIVYKES

Man net kojos nutirpsta kai tokius komentarus paskaitau...nu tikrai prisiekiu
:
17 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 19:49
Andrius
man patiko 5 ir 7:)
.
18 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 20:11
.
Jap, Liudnai sako tiesa :)

O man juokingiauses 9. :D
nesamone padaret
19 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 22:09
donciavas
galiu pasakyt tik tiek, kad darydami tokia nesamone jus tik parodot savo intelekto bei isprusimo lygi...
geras
20 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 23:02
xaero
Tas su Chuck Norris tai geras :DD
to donciavas
21 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 23:15
M.
galiu pasakyt kad byrbindamas prota be argumentų jūs tik parodote savo intelekto ir politinio bei loginio neisprusimo lygi.

jei jus manote kad balsavimas kazka keicia, kad balsavimas uz mazesni blogi yra geriau nei boikotas, jei jus negebate suvokti, kad pilietinis nepaklusnumas yra butina ir LEGETIMI pilieciu nuomones israiska, tai as gerbiu buvusia valdzia uz modernizacija - sparciausias internetas Lietuvoje - net vaikų darzeliuose..
papildymas
22 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 23:17
M.
i pasirinkimo laisve ieina ir laisve nesirinkti
suiza
23 Trečiadienis, 15 Spalis 2008 23:41
switzerland
solidarity from switzerland!

worldwide revolution!
pasipiktinęs
24 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 09:57
DrMonte
Jei nebalsuoji, tai nėr ko eit ir žmonių laiką gaišint. O pasifotkint ir namuose galima.
To DrMonte
25 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 10:14
en arche
Žmonės, negi jūs nesuvokiate, kad biuletenių gadinimas ir yra pats tikriausias BALSAVIMAS. Nėr ko eit ir žmonių laiką gaišint tada, kai balsuojama įprastu būdu, t.y. kai avių banda klusniai pažymi prieš nosį pakištas pavardės.
to En Arche
26 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 10:23
DrMonte
Balsuodamas kažka įtakoji valdžioje, o gadinimas yra lygiai tas pats kas neatėjimas, nusispjovimas į tai kas vyksta Lietuvoje.
O gal kas paaiškins ką galima pasiekti sugadinus biuletenį, be to kad sugaišinti balsų skaičiuotojų laiką? Ką įvertinčiau kaip nepagarba žmogui ir valstybei.
tam
27 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 11:14
pam param
Mazvaikiai
daktarui Montei
28 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 11:50
en arche
Pirmiausia noriu nurodyti logines klaidas ir netikslumus Tamstos mintyse.
1. "Balsuodamas kažka įtakoji valdžioje". Būtent kad įtakoji labai mažai. Tas "kažkas" yra beveik absoliutus nulis.
2. "gadinimas yra lygiai tas pats kas neatėjimas". Sugadintas biuletenis įskaitomas kaip balsas, o gadintojas visavertiškai dalyvauja rinkimuose, todėl jis niekaip negali būti prilygintas neatėjusiam. Greičiau yra priešingai: inertiškas balsavimas už tas pačias partijas yra tas pats, kas neatėjimas.
3. "gadinimas yra nusispjovimas į tai kas vyksta Lietuvoje". Nusispjauna tik tie, kurie neateina balsuoti. O gadinimas yra aktyvus veiksmas, demonstruojantis nepasitikėjimą visuotinių rinkimų sistema ir rinkiminėmis manipuliacijomis.
4. "gadinimas sugaišina balsų skaičiuotojų laiką. Ką įvertinčiau kaip nepagarba žmogui ir valstybei". Jokios nepagarbos žmogui biuletenių gadinimas neparodo. Valstybei - taip: parodo aiškią ir nedviprasmišką panieką valstybei. (O už ką ją gerbti?) Balsų skaičiuotojai šiuo atveju yra ne žmonės, o valstybės įrankiai.

"gal kas paaiškins ką galima pasiekti sugadinus biuletenį?"

Biuletenių gadinimo tikslas - blokuoti centralizuotos valdžios rinkimus ir pasiekti, kad būtų pakeista hierarchinė valdžios sistema: atsisakyta centralizuotų respublikinių valdžios struktūrų ir visa valdžia deleguota vietinėms savivaldoms. Anarchistai gerbia balsavimo principą ir mielai dalyvauja vietiniuose rinkimuose, ypač tose šalyse, kur stipri savivalda.
RE: daktarui Montei
29 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 13:29
neturiu
Na komentaras kaip pirštu į akį. Turint omenyje kokia padėtis yra Lietuvoje. Pvz kad ir 6 foto. Na mane tai irgi panašus jausmas apima balsuojant...
Pažiūrėkit po rinkiminius vaizdelius per žinias :), vienus jau į prokuratūra paduod, kitiems svarsto ar palikti jį poste ar ne. Dar kiti prostututais išvadina tiesioginiam etery per rinkimus. Aš seime įsivaizduoju žmones su niepriekaištinga reputacija, rodančius pavyzdį visuomenei... O dabar... Smirda klausyti ir žiūrėti į jų veidus. Manykit kaip norit ;]
(Žinoma būna išimčių, bet tai vienetai)... Ir kaip tik valdžia turėtų susimastyti dėl ko vyksta tokie cirkai kaip meniniai rinkimai. Ir ne mums pilt šmeižtą ant autorių dėl tokių darbų ;).
Beje, jų iš ties žavių ir originalių yra. Nice :)
EnArche
30 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 13:50
DrMonte
Kitaip sakant, reikėjo eiti ir balsuoti už partijas, kurios planavo decntralizuoti valdymą ir dabar negavusios pakankamai balsų neturi jokių šansų tai atlikti.

Kalbant apie nuotraukas, tai matau tik vieną, kuri gali pretenduoti į nuomonės išreiškimą, o visi likę panašūs tik į pasižaidimus norint pasirodyti prieš aplinkinius.

-----------------------
1. Jei visi, kurie mano, kad jo balsas vertas nulio ateitų ir užbalsuotų, tai jau gautūsi nemažas procentas.

2. Šiuo atveju tu teisus kalbant apie referendumą. Seimo rinkimuose sugadinti biuleteniai neturi jokios sprendžiamosios galios.

4. Balsų skaičiuotojai yra žmonės neatlygintinai paaukoję savo savaitgalį.
Valstybės nevalia niekinti, o panieką reiškiama valdžiai. Bet valdžiai nusispjaut ant sugadintų biuletenių, jiem svarbiausi tie, kurie uždėjo kryžiuką ant jų rutuliuko.
Preded, krasav4iki
31 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 13:55
Zhora
Medved okazyvajetsia tozhe golosoval :)
ISSIGIMELIAI visi, kurie rimtai balsuoja
32 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 14:16
Simona
Visi, kurie tarp tu gausybes kandidatu ir keliu sukriosusiu partiju radot, uz ka balsuoti, esat pasmerkti idiotai!!!! Niekada nebusit turtingi, niekada nebvusit laimingi, niekada nebusit idomus, o tiesiog vargsai niekalai, kurie praeis per gyvenima nepalikdami zymes. Padvesit ir visiems bus ant jusu pochui! Nes jus neturite fantazijos. Darot, ka reikia, o ne ka norit.
Jeigu VISI butume sitaip sugadine biuletenius, galbut butu imano kazka pakeisti, butu kazkas naujo. O dabar tas pats per ta pati. Sitam sude mir maudykites toliau, issigimeliai!!!!!
Simona
33 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 14:31
DrMonte
Idealizmas gražu, bet nerealu. Kad rinkimai įvyktų užtenka berods 7% balsavusiųjų. O jei ir neįvyktų, tai būtų vėl išmetami milijonai ir rengiami pakartotiniai.
kodėl
34 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 14:36
wytas
kodėl niekas atominės nesugadino?
to wwwwwwww
35 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 14:42
qqqqqq
Emmm.. Siūlymas yra. Nevogt! Ir visi tiek ^#$%#$% garsiai rėkia - "vogt neleisim". O ką daro? Ir ką toliau?
pagaidino visus
36 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 14:43
karolis
Pz ne tie 18 zmoniu pasmerke lietuva prazuciaI, o visi tie debilai kurie balsavo uz tautos isdulkinimo partija... truksta zodziu, daunai DAUNAI!!! paziurekit...
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12240838941222538107&sk=5
To Simona
37 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 14:44
.
Esu turtingas, esu laimingas, gal ir nesu idomus, bet ir nesistengiu kazko sudomint, man paprasciausei nereikia pries kazka idomiu atrodyt, visiskai esu savimi patenkintas. Gal ir praeisiu pro gyvenima jokios ryskios zymes nepalikes, kaip ir pries tai sakiau, man tai tiesiog nereikalinga. O darau as gyvenime visiskai ka noriu, tiesiog leidziu dienas savo malonumui. Ir taip as balsavau rinkimuose, o balsavau nes pagal mano isitikinimus, kad kazkas pasikeistu reikia paciam kazka daryti. Pagal jusu nuomone reikia gadinti lapukus, kad viskas pageretu. Pagal mane zmonem reikia pasidometi daugiau politologija ir uzimti aktyvesne pozicija. Jeigu jau taip visiem atrodo, kad nebuvo uz ka balsuoti, tai kodel patiems neikurus partijos? Ai atsiprasau, anarchistai negali eit i valdzia ir jos sunaikint, jie tik lapukus gadina budelej pasislepe :) Ech, kids..

P.S. Beje ar pati nesijauti tuscia ir nelaiminga asmenybe, nes butent toke man pasirodei ;)
Visiems
38 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 15:38
Pilietis
Ar bent vienas is ejusiu balsuoti nors akies krasteliu pazvelge i partiju programas?
ok
39 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 15:45
Balbiesas
Laukiamе rinkeju nuotrauku su oralinio sekso ir masturbacijos ir kitomsi pikantiskomis scenomis is balsavimo budeliu antrajame ture!
Galerija MENINIAI RINKIMAI 2008 (papildyta)
40 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 16:12
xex
o man ishkart nuotaika pakilo :) neswarbiu- balsuos liaudis ar ne, vis vien valdzion pateks tie, kurie jai reikalingi
Pilieciui
41 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 17:18
.
Mhm, visu programas perskaiciau ;)
Cha
42 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 17:38
123
Cha. :D respect tiems kas taip pripaise. :D
ir tas pats siaip sau
43 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 17:40
siaip sau
balsavimas lieka balsavimu,is to nieko nebus,ka jus galvojat kad kas nors pasikeis? NESAMONE,pries rinkimus visi zadejo,o po rinkimu kokiu 3,5 metu daro tai kas jiems sauna i galva ,jiems nusispjaut ant visu,va o kai lieka 0,6 metu ,tada visi geruciai ,pradeda esti vieni kitus,kuris is ju ''grynesnis'',''vertesnis'' seimo kedes!slykstu i tokius zmones ziureti......tikrai!malonu kad bent keletas reksniu nepateko i seima ,bet sutve lieka sutve.....gaila zmoniu laiko,kurie eina i tuos rinkimus.cia ne bileteniu gadinimas ,o PROTESTAS gal?susimastykm gal bent karta.tikiuosi nieko neizeidziau,o jei ir buvo taip ,tai tikrai nenorejau.o nuomone manau gali issakyti dabar visi siais laikais.
?
44 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 18:07
Korsunovas
Nupiesta gal ir graziai, bet istikruju daunai zmones. Jei jau sugebejo ateiti iki balsadezes - nubalsuok. Nors su tokiu mentalitetu tiketina,kad butu uz Paksa arba Uspaskicha balsave...tai gal ir i gera, kad tik papiese..
biuleteniai
45 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 20:34
Romualdas M.
Yra linksmu biuleteniu. O mokslo didelio cia nei nereikia. Nuejai i rinkimus, pasiemei biuleteni, vietoje jo imetei atsinesta popieriaus lapa i urna ir parsineses juos namo, gali kopijuotis kiek tinkamas biuleteniu, juos apipiesineti ir po to nuotraukas i cia deti.
mano zodis :)
46 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 20:56
Valentinas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
Palaikau sugadinusius biuletenius, taciau skaudu ziureti kai issakydami savo nuomone vartoja keiksmazodzius ir vadina kitus daunais debilais ir kt neitin pagarbiais vardais. tai nepagarba siai protesto akcijai, kuri yra tikrai sveikintina.

Tiem kas labai pasisako uz balsavima: atkreipkite demesi, kaip nepriklausomai nuo to kas laimi rinkimus yra sekmingai sudaromos visikai kitu jegu koalicijos ir staiga pralaimejusieji tampa valdzia. atkreipkite demesi, kad koaliciju partneriai toli grazu nebutinai dalinasi bendra idealogija, netgi atvirksciai, daznai absoliuciai priesingu idealogiju partijos sudaro koalicijas. argi tai neatrodo siektiek keista? jei jie tikrai stengtusi vykdyti programa ir remtusi savomis idejomis kaip pagerinti lietuvoje gyvenima, ar jie galetu susideti su tais kurie nori daryti viska priesingai? man tai labai jau kvepia eiliniu kiauliu lovio dalinimusi. jums ne?

as tikrai tikiuosi, kad seimas taps pagarbos vertu organu, o ne pasipelnymo saltiniu, bet deja tik tikiuosi... tiket butu kvaila...

ir dar pabaigai :D nebukim anonimais. jei turit nuomone, sugebekite po ja pasirasyti. gerbiu zmones kurie turi nuomone ir gali uz ja atsakyti, net jei ji ir ne tokia kaip mano.

na ka, einu toliau savo gyvenima kurti. tiketis kad ji geresniu padarys seimas beviltiska. jei pats sau jo geresnio nesukursi, seimas jo ant lekstutes tikrai neatnes ;)
Valentinui mano zodis :)
47 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 21:34
.
Matai as balsauvau uz man atrodytu patikima partija, deji ji negavo nei vieno mandato, tai dabar as busiu bloga seima isrinkes? Kalti tie idijotai, kurie balsuoja net nepasidomedami uz ka. Ejau balsuoti nes nenorejau matyti valdzioje agurkeliu pardavejo, nenorejau valinsko, nenorejau kirkilo kompanijos, nenorejau kubiliaus ir lakuno. O ka joje matau.. butent visi jie ir susirinko seime. Cia zmones, dar gerai.. atejo, papaise. Jau geriau papaisyt, nei uz kubiliu praleist balsa. O kiti net neatejo balsuot, vat butent juos labiausei ir kaltinu, kad i seima ir vel idijotai isejo. 51,45% neatejusiu balsuot lietuviu tikrai nera mazas skaicius ir zmones ateje balsuot, galejo rinkimus radikaliai pakeist.
Pripazystu, kad seimas gero gyvenimo ant lekstutes neatnes, bet priimdamas ivairius projektus ir istatymus gali valstybes gyventojams gyvenima pagerint.
paradoksas
48 Ketvirtadienis, 16 Spalis 2008 21:43
Valentinas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
aha katik ziurejau reportaza kur valinskieciai masto mandatu atsisakyt, mat nebegales verstis savo sou bizniais. graudu..
seimas
49 Penktadienis, 17 Spalis 2008 01:24
Oleg
Ko isvis reik balsuoti,db matom,ka seimas prikuris,kuo toliau,to zmonem i minusa varo savo nesamonem.Bomba numest ant seimo, ir ok.
lnmknkn
50 Penktadienis, 17 Spalis 2008 12:45
nežiniukas
gryna nesamonė,kam reikia taip daryti.
ta pati
51 Penktadienis, 17 Spalis 2008 12:47
buvau - BALSAVAU
wahaha chuckas su mumis! :D
IRL
52 Penktadienis, 17 Spalis 2008 14:32
tautieciai is svetur...
Wuahahahahahahahaha... Ha... :-D ot tai cia tai geras... Respect liaudis :-) O del (ne)balsavusiu, manau didesne ju dalis jau senokai uzsienin isleke :-D Reiketu tevynej Lietuvelej zmoniu galvas perskaiciuot, na tipo kaip ir surasyma zmoniu padaryt, nes dabar kazkaip manau subalsavo kokiu 90%realiai lietuvoj esanciu rinkimo teise turinciu pilieciu :-D
ta pati
53 Penktadienis, 17 Spalis 2008 15:49
www
respekt uz gera/juoda jumoro jausma :) viskas su shypsena turi but :)

tiems kas mano kad tai beprasmiska -
manau kad turi but atsvara! kas dar nemoka daryti konstruktyviai tegul griauna dabartine nesamone (kaip mano sesuo sake budama 6 metu - nuo krashchiuko darbus reikia daryt), kad ir tokiais budais. tik kitaip manancio piliecio neuzgaunant ir nesumenkinat, zmones itikinami argumentais o ne varymu, nors pastariesiems nekenktu i save pasiziuret ironishkai :)

manau kad kai mokesim visi kazka konstruktyviai sumastyt ir padaryt bus lengviau ant plyno lauko statyt ane? :)

as nebalsavau ir "dievas" rinkimu diena nubaude :))) jei issivystys istorija, atsiusiu i si puslapi, gal pasirodys kam nors idomu :)
II turas
54 Penktadienis, 17 Spalis 2008 22:13
rinkikė
Tai nors eikit balsuot spalio 26 d, nes vėl bus labai grazu 4 metus, nebukit abejingi, galvokit, ko cia nosis nukabinot, negi visi isvaziuosim i ispanija manadrinu skint...
ne i tema
55 Penktadienis, 17 Spalis 2008 23:28
studente
skirtu lesu dailes akademijai, o tai kaip bomzyne sedim. pasiziurejus i kitus univerus, tai neturim normaliu salygu dirbti. turint galvoje, kad tai vienintele mokymo istaiga Lietuvoje, ruosianti menininkus. nera nei daiktu pastatymam piesti, molbertu truksta, jei nori neik i paskaitas, nes tau nebus molberto, piesk kaip nori. languose skyles, sienose skyles, grindyse skyles. issityciojimas is studentu. kaip galima normaliai darbuotis?????????????????????????????????????
todel ir turim tokia valdzia
56 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 11:10
Patriote
Lietuvos zmones yra viskam abejingi, taciau skustis ir saipytis - patys pirmi. Ar suprantate,kad ne is valdzios saipoties, o tik is saves??Lengviausia kaltinti kitus, taciau jie eina ir daro, o mes sedim ir saipomies. jei matome, kad jie daro blogai, tai patys situacija keiskim, eikim ir darykim, reikskim savo nuomone, piketuokim, burkimes ir pastovekime uz save, bet ne-geriau sedesim ir lauksim kol kazkas uz mus viska padarys ir gyventi bus geriau. Taip niekda nebus.Zmogus turi kurtis gerove sau tuo paciu kurdamas ja kitiems. Nereikia keikti nei Lietuvos, nes patys lietuviai esame, nereikia keikti ir valdzios, nes patys ja issirenkam, o neidami balsuoti ar sugadindami biliotenius, darome nepagarba ne valdziai, o patys sau, tuo paciu padarydami sau meskos paslauga. Kitose salyse yra geriau gyventi ne del to, kad ten valdzia stebuklinga, o del to, kad pilieciai yra patriotai, nera tokie abejingi ir supranta, kad jei nori gyventi gerai, turi del to labai sunkiai dirbti, o nelaukti kol kas nors dirbs ir sukurs gera gyvenima visiems.
patriotams
57 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 12:08
en arche
Imu manyti, kad jų smegenyse iš tikro užblokuota kažkokia labai svarbi sritis, atsakinga už loginį mąstymą. Jie niekaip negali suvokti, kad nebalsavimas ir biuletenių gadinimas nėra tas pats. Taigi nesėdim ir nesišaipom, o einam ir darom...

O tokie perliukai -

"Nereikia keikti valdžios, nes patys ją išsirenkam", "Kitose šalyse yra geriau gyventi dėl to, kad piliečiai yra patriotai", "Jei nori gyventi gerai, turi dėl to labai sunkiai dirbti" -

tik vaizdžiai parodo, kaip gerai išskalbtos smegenėlės tų žmonių, kurie save vadina patriotais.
:)
58 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 13:12
patriote
tol kol zmogus nesupras, kad laisve nera lygu anarchija, tol gyvenimas tikrai nepageres. Laisve lygu atsakomybe uz savo veiksmus, o ne darymas kas patinka. Laisve yra darymas tai kas privalu. O kad musu visuomene nesubrendus ir nezvelgia placiau tai tenka tik apgailestauti...
.
59 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 16:31
RB
O kas tau pasako kas yra privalu daryti? Jei pati nuspręndi, eini ir darai, tai tu tikra anarchistė. O jei tau koks apsišaukėlis išrinktasis=šventasis pasako ir staiga tau nei iš šio nei iš to pasidaro privalu tai daryti (kitaip baus,šaipysis, bus sunku, baisu, gėda ir nepatogu), tai tau dar reikia kai ką suprasti prieš postringaujant apie laisvę.
O uz ka balsavote Jus-Vaivute Tamosiunaite?
60 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 18:04
Mike Pukuotukas
...
:)
61 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 18:15
patriote
man laisve yra moraliniu istatymu ir prigimtines teises pripazinimas ir laikymasis, tuo visi istatymai remiantis yra kuriami. Mano sazine sako man ka daryti ir as turiu pakankamai atsakomybes jos klausyti
dar kartą patriotei
62 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 20:06
en arche
Tamstos posakis "Laisvė yra darymas tai, kas privalu" reiškia, kad patys laisviausi buvo Romos imperijos vergai ir nacių konclagerių kaliniai.

Tamstos posakis "Laisvė yra moralinių įstatymų ir prigimtinės teisės pripažinimas ir laikymasis" reiškia paklusimą bažnytinėms dogmoms ir polinkį į rasistines teorijas, kurios manipuliuoja tariamai aukštesne ar žemesne žmogaus prigimtimi.

Deja, įstatymai nekuriami nei remiantis morale, nei prigimtinėmis teisėmis. Įstatymai išreiškia tik vienos žmonių grupės viršenybę prieš kitas žmonių grupes.
šaunuoliai
63 Šeštadienis, 18 Spalis 2008 22:08
bi zonas
Kai iskels kandidatura kuris nors mano draugas, as irgi butinai balsuosiu ir dar kitus paraginsiu, nes busiu tikras patriotas!
scenarijus
64 Sekmadienis, 19 Spalis 2008 11:38
niekas
rinkimai vyko pagal scenariju,nukrypimu nebuvo
koks skirtumas kaip balsuoti,ne jums spresti kiek valdziai tureti pinigu,kai biuleteniai bus grieztos atskaitomybes formos (sunumeruoti ir kzkur uzfiksuoti)gal tada galima pasvajoti apie sotu rytoju
i kompus ivedinejo duomenis kokius norejo,viska galima sutvarkyti reikia tik noro,protingu zmoniu yra
ir be valdzios....
o man patiko
65 Sekmadienis, 19 Spalis 2008 11:53
;>
saunuoliai,nematot uz ka balsuot,nebalsuokit bet isreiksti savo nuomone visuomet galit ;>>>
same
66 Sekmadienis, 19 Spalis 2008 21:08
kyperiokas
Jau geriau ateiti i rinkimus ir padaryti taip negu ish vis neiti. Galu gale parodai kad domiesi o ne dejes sedi namie.
"Saunuoliai":)
67 Pirmadienis, 20 Spalis 2008 09:59
dfgj
Tokie "protinguoliai" gadintojai tik parodo savo bejegiskuma ir neveiksnuma... Jei jau esate tokie pilietiskai teisingi ir atsakingi tai ko nekuriate savo partijos, kodel nesuteikiate zmonems pasirinkimo uz ka "teisingai" balsuoti? Visuometu yra lengviausia sudirbti kito darbus, nuopelnus ir tuo labiau nuosmukus, bet ateikit ir padarykit geriau! Nesugebat? AIsku jusu "lygis"yra keli procentai sugadintu biletieniu:) Jus jega! nuveikete "dideli" ir labai "protinga" darba visuomenes ir tevynes labui!
O dabar galite kaip ir priestai stebeti spektakli "Tvarka ir teisngumas". Sveikinu su "pergale":)
žema
68 Pirmadienis, 20 Spalis 2008 10:14
hm
kvaila akcija, skatinanti kvailas iniciatyvas. o konstruktyvių alternatyvių pasiūlymų pateikti neužtenka potencialo.
515
69 Pirmadienis, 20 Spalis 2008 13:25
u.
Kai tik galėsiu balsuot, būtinai ką gražaus nupiešiu :)

same, o kas čia tokio "dėjusiam sėdėt namie"?
Kai viskas tokis mėšlas, tai čia irgi alternatyva...
Balsavimas
70 Pirmadienis, 20 Spalis 2008 15:35
Edvardas
Super, nauja meno rusis :)
menas8))
71 Pirmadienis, 20 Spalis 2008 16:20
Yukki
O tai už ką balsuoti žmonėms, kuriems nepatinka esama valdžia??? 18 žmonių nieko nebūtų pakeitę, jie tik paskatina, kurti, kažką keisti, atnaujinti ir labiau susimastyti "seimūnams"!!!
...
72 Antradienis, 21 Spalis 2008 07:40
!!!
kempiniukas valdo :)
Gera ideja
73 Antradienis, 21 Spalis 2008 11:51
Zalias litas
Puiki ideja tik gaila, kad menko protelio musu valdzia nesupras sio ISPEJIMO. Jau dabar mokesciams atiduodame puse atlyginimo. Pakelus dar 2 proc, ziurek ir bus daugiau nei puse. Joks verslas negali but saziningas netgi Leo :)
Lietuvos valstybei gresia BANKROTAS
to w
74 Antradienis, 21 Spalis 2008 12:49
to w
Taigi čia ne rinkimai - o jau pasityčiojimas iš žmonių gaunasi. Taigi seniai ne seimas Lietuvą valdo - o Maksima, seni komunistai. Tai čia bent mažas žingsnelis - nepasitenkinimas tuo cirku.

O ką daryti reikia - tai ne partijas kurti, o visuomenines organizacijas, kurios seka ruošiamus priimti įstatymus, o kai seimas balsuoja už tai, kad "mes galime priimti įstatymus, prieštaraujančius konstitucijai, bet palankius maximai" - organizuoti protestus ir streikus prie seimo. Tai gali pakeisti kažką
balsavimas
75 Trečiadienis, 22 Spalis 2008 10:17
nerciako
Balsavimas, balso atidavimas - Balsas tai viena is pagrindiniu zmogaus galimybiu isreiksti savo nuomone, kaklas-gerkle tai materializacijos chakra. 'atiduoti savo balsa' tai 4 metu saves pasmerkimas balso kaip ideju materializacijos irankio savanoriskas blokavimas 'atidavimas'.
Biuletenis - dokumentas ant kurio surasomos ligos, negalios irodymas. Variantas kai yra galimybe parinkti biuletenyje liga, permeta visa atsakomybe tam kuris uzdejo 'kryziu' ant zmogaus vardo ar grupes zmoniu...
Urna - mirties simbolis, zmogaus palaiku saugykla.

Taigi procesas - ateini, ligos lape randi tuos kurie tau labiausiai patinka/nepatinka uzdedi ant ju kryziu. Dar vis gyvu zmoniu sarasa dedi kur mirusiem skirta buti. Tam sutvirtint savanoriskai aukoji savo materializacijos galimybe.
Procesas patvirtinamas ir siunciamas materializacijai, kuri tikrai ivyks nes labai dydelis kiekis materializacijos galimybiu buvo tam paaukotas.
Jei visa tai darai savanoriskai niekeno neverciamas, atsakomybe apsiimi pats. Variantas kad nezinojau ka darau, ar nesupratau atmetamas. Nes tai nera slepiama, pavadinimai parinkti butent tokie kurie atspindi veiksma, akyvaizdziai. Zmogus daro tai samoningai, 'isreiskia savo valia' naudodamas butent tuos paciu terminus kuriais visa tai uzvadinta.

O dabar galit pasiklaust bet kokios bobutes kas buna uz zmogaus smerkima miriop. Jau nekalbant uz grupes zmoniu smerkima miriop aukojant tai ka turi brangiausia...
Cool
76 Trečiadienis, 22 Spalis 2008 16:03
Lia Lia
hahaha... cia tai super! Made my day!!! gaila kad as nebalsuoju... gaila laiko, bet jei balsiuociau irgi kazka panasaus padaryciau!!! koks skirtumas uz ka balsuosi, isrinks ka nores... bet man dzin, visvien LT negyvenu:)
cool
77 Trečiadienis, 22 Spalis 2008 18:28
Kamikadzia
va cia tai kietai ;DDDDD

nesuprantu tik tu kam tai nepatinka ?????
na ta prasme si galerija;DDDD
Jus atsakykit i klausima o uz ka balsuot visi kaip ir kiekvienais metais zada ir ššš....nieko nepadaro nu tai....vapsce kad daugiau tokiu blin visi kaip kates su sunimis....butu kietai kad visi atsiverte tokius pamatytu ;DDDD
SAUNUOLIAI
aaa
78 Penktadienis, 24 Spalis 2008 21:50
aaa
hahahahhaa
man rupi
79 Šeštadienis, 25 Spalis 2008 10:01
o tau?
man labai idomu ka tie patys zmones taip padare galvotu po 10-20 metu.manau kaip dideli eis ir balsuos uz tai pries kai taip labai dabar priesinasi.
kazkas pavadino siuos kelis piesinukus "ispejimu". paaiskinkit ka sis "ispejimas" ispeja?koks cia ispejimas kazkokiam nelabai reiksmingam puslapyje sudeti keli piesinelei? manot tie kuriuos norejot "ispet" apie tai zino??
o labiausiai tai nustebino toks issireiskimas: "bet man dzin, visvien LT negyvenu:)" tai jei negyveni Lietuvoje,jei tau nerupi,tai kam dar cia eini ir komentuoji? nu tai pamirsk ir buk ten kazkokia/s emigrantas/e vadink save anglu/e airiu/e ispanu/e ar kad ir kas bebutum.kam tusciazodziaut??
tautos balsas
80 Šeštadienis, 25 Spalis 2008 13:17
LIOLIA
manau viskas cia gerai. kad visi gali pasiziureti stai cia i rezultata taip pat gerai. negalime buti visi vienodi ir perlenkti lazda- jus kdel nebalsavote normaliai????. kas yr normaliai? ar yra normalu, kad zmones nezino programu, kad viskas yra taip supinama, kad niekas nieko nesuprastu?
sie piesiniai- poziuris, bei savotiskas protestas.anau tai gerai! as taip nedariau, bet dziaugiuosi kad zmones nuejo pasakyti savo nuomone ir neliko apolitiski!
seimas-kaliniu irstva
81 Sekmadienis, 26 Spalis 2008 22:55
samuel
pasiziurekit i programas ir biografija tu kurie eina i seima keisti lietuvos budami "nesvarus".zmones paziurekim uz ka balsuojam juk daugiau kaip puse yra teistu..tai va..Lietuva valdys teisti juk mes juos renkame..o sugadinti bilietai manau nieko nepakeis..
teistumas
82 Pirmadienis, 27 Spalis 2008 18:25
andrius
teistas reiskia viso labo "baustas". Tai nereiskia, kad zmogus kaltas ar vertas bausmes. Tuo tarpu yra begale neteistu, kurie yra verti mirties bausmes, nors niekada ne nebuvo itarti nusikalstant.I siandienine poilitka eina tik nusikalteliai arba idiotai.Trecio varianto nera.Jeigu zinot kas nors toki - trecia - parodykit.
-
83 Pirmadienis, 27 Spalis 2008 20:34
ssss
Trečias variantas - į seimą eina tie, kuriem atsibodo televizoriuj vaidentis.
.
84 Pirmadienis, 27 Spalis 2008 22:44
.
"Trečias variantas - į seimą eina tie, kuriem atsibodo televizoriuj vaidentis." Netinka, Valinskas sedejes, o kiti idijotai :D
apie rinkimus
85 Antradienis, 28 Spalis 2008 17:08
timas
Siulyciau keisti esama situcija. keisti rinkimu tvarka. Dabar jeigu nepraeijai su partija tai dar save iskelei kaip asmuo. neteisinga taip. turetu seima sudaryti tik zinomos asmenybes o ne partiju gauja kuriu programos keiciamos kas kiekvienus rinkimus ir prikuriama partiju bet kiek. balsuojant uz zmogu jo gali tiesiai klausti. kaip kodel ir t.t. o dabr zmoniu muulkinimas ir tiek. arba antras turas isrinkti du kandidatai kurie abu nepriimtini ir ka daryti jei negadinti biuletenio
kad taip elgiamasi
86 Antradienis, 28 Spalis 2008 19:41
gaila...
siaip gaila, kad zmoniu toks zemas mentalitetas ir jie sitaip ziuri i rinkimus...Pagalvokit kiek kainuoja isspausdint rinkimu biliotenius...ka jus darot?kaip manot?nors syki pagalvokit ...
juokingas komentaras
87 Trečiadienis, 29 Spalis 2008 01:36
panelė tulpė
koks juokingas 86 komentaras :} juk rinkimai rengiami tik dėl vaizdo, vis tiek niekas realiai nepasikeis, nes tie patys sėdi ir sėdės, jei ne jie, tai kokie jų bendrai, susiję kokiais korupcijos ir abipusės naudos ryšiais.mes tik suteikiame jiems teisę likti valdžioje ir tai didžioji mūsų teisė pasakyti 'savo' nuomonę ir 'įtakoti' situaciją. kaip pompastiškai rinkimai sureikšminami per tv, radiją.. rinkimai tik palaiko įspūdį, kai kuriuos žmones įtikina, kad čia ala demokratija ir kad jie dalyvauja valstybės gyvenime.ketvirtadienį luni apie tai bus kalbama, beje (www.luni.lt) .
pasak 86 komentaro autoriaus, ir tie, kurie balsavo "normaliai" , supaišė naujus gražius biuletenius. gal geriau neit visai į rinkimus, kad visi biuleteniai liktų švarūs, nes jiems išleista daug pinigų??:} juk šitie čia pavaizduoti ir nepavaizduoti dalyvavę balsavime biuleteniai puikiai atitarnavo: jais buvo pasinaudota savo taip giriama ir sureikšminama šiuo atžvilgiu teise išreikšti nuomonę ir nepritarti siuroms primestoms pasirinkimo galimybėms.
rinkimai
88 Trečiadienis, 29 Spalis 2008 23:03
Kazkas
Na, kad zmones atejo i rinkimus, tai parodo, kad jiems ne tas pats. O kad sitokiu budu issake savo nuomone apie kandidatus, tai jau kiekvieno jumoro ir estetikos supratimo problema. Man tai smagu ir juokinga pasiziuret i siuos kurinelius, ypac patiko kempiniukas:)
Mldc
89 Ketvirtadienis, 30 Spalis 2008 15:00
Include
Mldc pacanukai tai yr toliau kam nepatynka mikyt nx vpase ciulpimo veteranai
to Kazkas
90 Sekmadienis, 02 Lapkritis 2008 19:04
madzero
dėkui (=
IDIOTAI
91 Pirmadienis, 03 Lapkritis 2008 23:35
Rūta
Tikrai... Kokia tauta, tokia ir valdžia - neišprususių, neišmanėlių krūva. Visiškai jokios kultūros
is dalies gadinimas teisingas, bet tik is dalies
92 Antradienis, 04 Lapkritis 2008 17:06
as2
mano manymu ateit visada yra geriau nei neateiti. bet ar biuleteniu gadinimas yra prasmingas - kitas klausimas.
demokratija - gali bet kas issikelti tiek save, tiek sukurti partija - prasom, eikit i valdzia. todel asmeniskai palaikau gadinima tik tokiais atvejais, kai rinkimai nedemokratiski, nera sudaromos galimybes jiems vykti sklandziai ir pan.
siuo atveju referendumas - na jis tikrai buvo nereikalingas.
bet seimas - ne kazkoks referendumas, jame bet kokiu atveju bus vieni ar kiti zmones. balso sugadinimas is esmes reiskia, kad norima palikti senaja tvarka, t.y. kirkilus su maximom, pilotus ir kt sudus. todel butina surasti sau artimiausia politine jega, o jos nesant - ja sukurti. gadinimas beprasmis.
anarchija
93 Ketvirtadienis, 06 Lapkritis 2008 15:57
labai idomu
juokingi nevykeliu pokstai
Be to kad jum patinka A raide yra kokiu nors kitu paaiskinimu KODEL anarchistai apskritai turi agzistuout? Tai dar kvailiau uz atograzu misku gentis su savo taisyklem
Kokia dar tema?
94 Penktadienis, 12 Gruodis 2008 12:35
Piens
Kodel man turi rupeti visuomene,jei as jai niekada nerupejau???Cia tik pradzia,va kai zmones prades be perstojo pasidegineti prie seimo,bus idomiau... :)))

Komentuoti

Jūsų vardas:
Pavadinimas:
Komentaras: